úterý 4. září 2012

Hozen do vody

Tak, a je to tu, začátek školy. Zítra mě čeká první přednáška. Těším se na ní, ale jsem i trochu nervózní, snad to bude fajn! Poslední dny jsem strávil běháním po dánských úřadech a školních odděleních vyřizováním oficialit. Musím říct, že slovo byrokracie má pro mě ode dneška skutečně konkrétní význam. Ale nakonec se to povedlo, získal jsem dánské CPR Number, čímž jsem konečně začal v téhle zemi existovat. Dokonce mi už přidělili mého doktora, ale snad ho nebudu potřebovat. Zdravotní karta by mi měla přijít poštou asi za 2 týdny. S tímhle číslem už si konečně můžu zařídit telefonní číslo, internet, bankovní účet a co víc, můžu začít hledat práci.
Hledání práce bude asi mou hlavní snahou v budoucích týdnech. Tedy, pokud na to zbyde čas, v což pevně doufám. Koukal jsem, kolik nám naložili čtení a jdou na mě mrákoty. Například do pátku je to 90 stránek, anglicky. Mám dojem, že jednoduché to tady skutečně nebude. Ale snad to zvládnu.
Taky jsem zkontaktoval české velvyslanectví v Kodani, chtěl bych tam v budoucnu jít na stáž. Bohužel, v současné době se stážisty prý nepočítají. Mám ale domluvenou schůzku se zástupcem velvyslance, tak třeba ho nějak ohromim! :-)

No, zatím se tady rozhodně nenudím. Což je určitě dobře, alespoň nezbývá tolik času na stesk po domově ...
Mějte se krásně, čtěte, zase brzy se přihlásím. (pokud na to budu mít po tom čtecím maratonu vůbec sílu) ! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat