středa 19. září 2012

Kdo nás vlastně učí?

Ahoj. Tak tekl další týden od mého posledního příspěvku. Docela to letí a já ani nestíhám psát tak často, jak jsem si na začátku předsevzal. Ale slibuju, že se do budoucna zlepším.
Poslední týden jsem strávil opět hodně studijně. Musím se pořádně adaptovat na zdejší systém, zatím mě to stojí hodně času i sil. Večer padnu do postele a spím jako miminko.
Dnes bych Vás chtěl seznámit s profesorským sborem. Už jsem se měl tu možnost seznámit téměř se všemi svými učiteli. Je to vskutku různorodá a mezinárodní skladba. Na International Political Economy máme dokonce tři učitele. Dána, Švédku/Francouzku a Itala. Myslím, že bude hodně zajímavé sledovat, jak se jejich přístup ke studentům třeba liší v závislosti na zemi, odkud jsou. Na International Business Strategy máme Nizozemce, který dřív učil na univerzitě v Groningenu. No a na International Economic Law máme ruského učitele, který dřív působil na University of Cambridge. Jeho učební styl a přístup se mi zatím líbí ze všech nejvíc. No, jak vidíte, mezinárodní aspekt je u mého oboru přítomen jak ne studentské, tak na učitelské straně. Jsem zvědav, jak to bude fungovat. :-)
Tolik stručně pro dnešek, za chvíli mě čeká první zkouška školního sboru na který se možná přihlásím, tak mi držte palce. Příště se snad rozepíšu víc.
Zdravím dolů na jih.:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat