sobota 1. září 2012

Tak začínáme ...

Tak poslední dny byly skutečně hodně hektické. Začaly nám introduction days. První den jsme se sešli v jednom s nádherných kodaňských parků, kde byla připravená taková malá snídaně a seznamovací hry. Bylo to moc fajn a pomalu jsem začal poznávat nové spolužáky. Celý den jsme byli všichni spolu a tak byla příležitost blíž se seznámit a popovídat si. Jel jsem do Kokkedalu asi v 7 večer, pekelně unaven. Na druhý den byly kromě seznamovacích aktivit v plánu už i první 2 přednášky. Mluvil k nám dánský top manager a potom členka Evropského parlamentu za Dánsko, které mohlo být odhaduju tak 26 - 28 let. Je prý vůbec nejmladší členkou EP. No a třetí den jsme vyrazili asi 15 km za Kodaň do Bakkenu, což je druhý nejstarší zábavní park na světě. Celý den pak zakončil skvělý piknik na břehu moře.
Tohle byly všechno ale příjemné starosti. Stále ještě jsem neměl kde bydlet. Nakonec se to povedlo a ubytování jsem našel. Pokoj v bytě je moc pěkný. Bydlím spolu se slovenským párem, který to pracuje. Doufám, že si budeme rozumět a vše bude probíhat v klidu.
Mám už taky kolo. Není to žádná pecka a má jen jeden převod, který je navíc moc nízký, takže musim šlapat jako šílenec, ale to se snad podá. Musel jsem jenom zajít k jednomu Arabovi, aby mi na něm vyměnil řetěz. Jízda po Kodani, je ale vskutku adrenalinovým sportem, doufám, že se někde nezabiju. Všichni cyklisti jezdí strašně rychle a člověk, který na to není zvyklý, vůbec nestíhá sledovat. Tak držte palce.
Přihlásím se zase brzy. Zatím ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat