úterý 19. července 2011

Koupání na pláži (Svømme på stranden)

Úterní dopoledne se opět neslo ve znamení dánštiny, Mats byl nemocný a tak jsme měli spojenou hodinu se skupinou Lise. Dělali jsme výslovnost písmena E, když jsem to pak počítal, zjistil jsem, že E se v dánštině může vyslovit osmnácti možnými způsoby, no není to šílený? Jak se to pak má člověk učit, když těch 18 zvuků umím stěží vyloudit.
Po obědě jsme vyrazili do hudební místnosti a jali se jamovat. Nacvičujem ale i některé dánské rockové písně, které bychom chtěli zahrát na závěrečné párty! Budu hrát asi na bicí, tak si můžete udělat obrázek, jak to asi vypadá.
Asi v půl čtvrté jsme s Poláky a Japonci vyrazili na pláž. Byl to docela nezvyk, ještě jsem nikdy neviděl tu typickou severskou písčitou pláž porostlou trávou. Moře bylo k mému překvapení krásně čisté a voda se mi nezdála až zas tak strašně studená. Přesto jsem byl jediný, kdy si z naší skupiny namočil víc než nohy! :-)
Večer nás čekalo promítání moc zajímavého dánského filmu Drømme (v češtině Jednou budem dál). 
A po krátkém hovoru s Majdou na Skypu se už odebírám spát, zítra totiž jedeme na výlet do Kodaně, tak omluvte i stručnosti tohoto příspěvku.
Dobrou noc.

1 komentář: