středa 13. července 2011

Návštěva z Čech ( En dejlig besøg fra Tjekkiet)

Další, v pořadí už čtvrtý den strávený v Dánsku se nesl hlavně ve znamení mojí velké únavy, která trvala od rána až do pozdního odpoledne. Ranní výuku dánštiny jsem naštěstí zvládl a zajímavý byl i seminář o historii a vývoji dánštiny, který se konal po obědě (jak jinak, než opět vynikajícím). Musím opravdu ještě jednou vychválit zdejší stravu, přijde mi to jako super kompromis mezi zdravým a dobrým jídlem.
Odpoledne se moje únava projevila naplno a asi ve 4 jsem usnul a spal až do večeře, kterou bych samozřejmě zaspal nebýt Antoina, který mě probudil . :-) Trochu se zkazilo počasí, ale není to až zas tak k nevydržení, tak jsem rád za to, co máme. Celý den jsem netrpělivě čekal na zprávu od Lenky, Míši, Aničky a Tomáše. Dorazili nakonec asi v sedm hodin večer a hned jsme vyrazili na obhlídku města. Nakonec jsme zašli i do míst, kde jsem ještě nebyl, jako třeba přístav, odkud byl super pohled na Hamletův hrad Kronborg a viděli jsme taky těžce romantický západ slunce nad Baltským a vlastně i Severním mořem. Nakonec jsme našli i turistické informace, takže jsme jim našli i ubytování v jednom z místních kempů. Doufám, že v noci moc nezmoknou. Zítra odpoledne, kdy mám volno plánujeme jet trajektem do Helsinborgu ve Švédsku, snad vyjde počasí, mohlo by to být fajn.



Mange hilsner!

Žádné komentáře:

Okomentovat