čtvrtek 14. července 2011

Poprvé ve Švédsku (For første gang i Sverige)

Ahoj! Celou noc na dnešek strašně pršelo a když jsem se ráno setkal s českou expedicí, vypadali tak, že bylo vidět, že mají za sebou hodně náročnou noc. Nicméně s pomocí Lucky, zaměstnankyně IPC, která je z Česka a byla tak skvělá, že jim na dnešní noc nabídla přespání přímo u ní tady ve škole, se snad jejich problém alespoň částečně vyřešil, takže se konečně můžou umýt a pořádně se vyspat!
Dnešní dánština byla super a po obědě jsem měl sraz s L+A+M+T, kteří byli dopoledne na hradě Kronborg a za příšerného deště jsme šli do kiosku kousek odtud na typické dánské obložené chlebíčky, zvané smørrebrod. Protože už zítra odjíždějí, nedali se zviklat, a i když pořád hrozně pršelo, vyrazili jsme trajektem přes moře do Švédska. Já se tam ještě určitě podívám znova, až bude hezky, protože takhle jsme tam pobyli jen asi hodinu a pak jsem radši vyrazili nazpět -  moře se začalo nebezpečně vlnit. Nakonec jsme se propletli tím hustým lodním provozem v průlivu a to napětí jsme museli jít spláchnout jedním Tuborgem. (Dánské pivo, mimochodem  naprosto skvělé).
Pak jsme konečně dorazili ke mně do školy, a protože jsem zmeškal večeři, pozvali mě na pravé trampsky uvařené těstoviny. Snad se jim tu líbilo, i když počasí zrovna nevyšlo.
Na zítra máme naplánovaný dánský film a odpoledne setkání s dánským designérem, hořím zvědavostí.!:-)
Mějte se fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat